lördag 5 november 2011

Idag tänder vi ljus

Idag på eftermiddagen har vi varit till kyrkogården och hälsat på.vi tände ljus vid min farmor och farfars grav,min pappas farmor o farfars grav och Jonnys

Jonny är mitt ex systers sambo.Han och jag hade en speciell relation.vi va lite som syskon,retades med varann och gick och knuffade på varandra.Han åkte omkull med en cross och bröt sej och sen fick han en propp.Det var nu åtta år sen.Dom gånger jag är till kyrkogården går jag alltid till honom med nån blomma eller ett ljus!

Det var Väldigt mycket folk på kyrkogården.Va så fint med alla ljus i mörkret.lilla O blev jätteledsen i bilen på väg från kyrkogården så tyvärr blev det inte att vi stannade på en annan viloplats och tände ljus hos lilla T,fina Sandras son.Ska åka o hälsa på lilla T en annan dag!Ikväll har jag tänt ljuslyktan jag fick av Sandra,Eira o Disa för dom jag inte kunnat hälsa på idag.Det är lilla T,min moster och morfar.

Kramkram

Inga kommentarer: