tisdag 29 november 2011

lite allt möjligt...

Är dålig på att blogga nu ingen.Är inte det att jag inte har nått att blogga om utan att jag inte orkar.Trötheten beror på att vi är dåliga på att lägga oss i tid och att jag har järnbrist!Proverna jag tog i Uppsala visade att det fortfarande är dåligt!Har tagit mej i kragen igen och börjat med järntabletter!Jag är duktig ett tag när jag ska ta tabletter men sen slutar jag ta dom...men nu ska jag skärpa mej!

Igår va lilla O och hälsade på älsklingens syster och kusinerna.Vi hämtade hem en gåstol oxå som lilla O fått ärva av sina kusiner.Hon har inte fått riktig koll på hur man gör än men hon tar sej fram iallafall,mest baklänges.Kusin Theo tyckte att det var kul att putta runt henne.

Idag har vi inte gjort så mycket.Vi har varit till BVC.Lilla O somnade i bilen på väg hem,så jag la henne i vagnen och gick en promenad och älsklingen åkte o handlade.Om jag skulle ha tagit in henne och börjat klä av henne så hade hon säkert vaknat.Vädret va inte så trevligt,blåst och regn men va skönt o komma ut iallafall.Sen har lilla O gått runt lite i gåstolen och badat i badkaret med sin pappa.

Nu ska jag kolla om bakpotatisen är klar!Den har tagit väldigt lång tid på sej i ugnen!

kramkram

Inga kommentarer: