tisdag 17 januari 2012

bilkrångel och trevligt besök!

Idag har inte varit en nån jättebra dag direkt!Speciellt för min kära sambo.Först höll han på att försova sej,lilla J kom och väckte honom som tur va.Sen lägger bilen av när han ska skjutsa henne till skolan.Lilla J:s bonuspappa fick komma o hämta henne och skjutsa resten av vägen till skolan.Han som har verkstaden kom och hämtade J och bilen.Det verkar som att det kommer bli dyrt!Va nått med växellådan trodde dom!

När han kom hem hade vi trevligt besök iallafall av M och hans minsta dotter E som är 16 månader.E verkade gilla lilla O:s leksaker,speciellt en docka.Men hon gick o lämnade massa saker till sin pappa,sötnosen.

Idag har jag haft en trött dag!Fast jag sovit ganska bra.Lilla O har oxå varit trött!För gångs skull somnade hon om imorse utan att vi varit upp mellan.Men då kunde ju inte jag sova eftersom vi fick besök!Blev att jag sov lite senare när lilla O sov middag.Vi har mest tagit det lugnt idag men vi kom ut på en liten promenad iallafall.

Imorgon blir det promenad ner till barnverksamheten och drop in sång tillsammans med M och I!

kramkram

1 kommentar:

lilla angelyne sa...

Hoppas det fixar sig med bilen!

Å, typiskt att inte vi skulle ner till öppis imorrn, var ju så länge sen vi sågs.

Kram