fredag 13 januari 2012

Fullt hus


Blev inte så mycket sömn natten till idag.Lilla O vaknade flera gånger.Vi låg tätt alla tre och det var väldigt varmt i sovrummet.Kände mej mer död än levande imorse!Vi skulle ha åkt på den första babysången för terminen men jag orkade verkligen inte!!Trodde att lilla O skulle somna om oxå,vi brukar ju sova nån timme till på morgonen.Men imorse blev det bara en liten stund sa pappan,jag sov då!Jag piggnade iallafall,har inte känt mej nå tröttare än vanligt!När lilla O sov middag i nästan två timmar så låg jag och läste bredvid henne.

Både J och lilla J har haft kompisar här idag,så det har varit fullt hus här.Lilla J och hennes kompisar har lekt på hennes rum och lekt med lilla O.J och hans kompisar har lekt med datorerna!Lilla O var väldigt intresserad av vad dom höll på med i början.Hon stod i sin gåstol och tittade på dom!Hon verkar gilla kompisen P.Han va här och fikade igår och då tittade hon på honom och körde på honom med gåstolen.Sen lilla J:s kompis mamma och hon var läskig.Har nog aldrig sett lilla O reagera så på nån förut!

På eftermiddagen gick lilla O och jag ut på en liten promenad.Vi trotsade blåsten och halkan.Det blåste inte så hemskt just då,var mer rädd att jag skulle halka.Men klarade mej denna gång,peppar peppar...

kramkram

PS.bilden är inte från idag

Inga kommentarer: