torsdag 25 augusti 2011

dax igen!

Nu tyckte jag att det var dax att börja blogga igen!Har saknat det ibland.Gjorde den här sidan för ett bra tag sen men tycker inte att jag har haft tid eller motivation att skriva.Får se hur det kommer gå!Är inne i en period nu som jag är sjukt trött!!Känns som jag kan sova hela dagarna.Imorse gick J upp med Olivia så jag fick sova en stund till!Jag sov väldigt skönt!Efter att ha dammsugit och plockat här hemma kände jag mej helt färdig igen!Fast det är väl inte så konstigt,tar på krafterna att vara gravid och amma.
Hoppas jag orkar ta mej upp imorgon och åka på babysång med skruttan!Är lite dum tid för oss.Det är mellan 10-12 men tänkte vi skulle göra ett försök iallafall.
Nu ska jag ta mej till sängen så vi kommer upp imorgon!!

kramkram

1 kommentar:

Catrin sa...

Så kul att du ska börja blogga igen. Blir spännande att läsa om eran vardag :-)

Är allt bra avundsjuk på dig, vill också gärna ha en till! Men vi ska vänta ett litet tag till :-)
kram kram