måndag 3 oktober 2011

läkarbesök idag

Idag åkte vi till Falun igen.Jag skulle på läkarbesök på spec mödravården.Blir ett extra ultraljud även denna gång,eftersom min bonusdotter föddes med hjärtfel.Sen frågade läkaren om jag ville göra snitt.Hade ställt in mej på det och trodde att det var självklart,men det var det inte.Hon frågade hur jag ville göra och ifrågasatte inte när jag sa snitt.Verkade som hon tyckte att det var bäst!Chansen är ganska stor att det blir samma sak igen och det tänker jag inte gå igenom igen.Så vecka 35 ska jag upp och få en tid för snittet.Det kommer planeras till vecka 39.Att Olivia kom tre veckor för tidigt hade tydligen ingen betydelse.

Hade hoppats att få en liten titt på plutten men så blev det inte...Jag försökte lite,sa att jag va lite orolig men funkade inte..frågade inte rakt ut om vi kunde få titta.Rummet hade ingen ultraljuds apparat heller.Typiskt!!Med lilla O fick vi kolla när vi va uppe o pratade om hjärtfel!!Ja,ja är "bara" tre veckor kvar till rutin ultraljudet!

Var väldigt trött när vi kom hem.Jag o lilla O åt lite o sen la vi oss och vilade.Är drygt att vara så trött,önskar jag orkade mer.Hoppas det vänder nu när jag äter järntabletter och så!

kramkram

Inga kommentarer: