måndag 10 oktober 2011

sova i egen säng!




Nu har jag inte skrivit på ett tag igen,har varit så otroligt trött på kvällarna.När vi har kollat på film i helgen så har jag somnat antingen i mitten eller på slutet av filmen.Är lite svårt att få nått sammanhang av filmen då!

Hade egentligen en hel del att göra idag plocka här hemma och förbereda inför kalasen och så men hade absolut ingen energi.Lilla O och jag tog oss ut på en promenad iallafall.Först gick vi våran vanliga vända med ett litet stopp i parken och sen gick vi fram och tillbaka till affären.

Lilla O har sovit i sin egen säng i ett par nätter nu.Har tänkt länge att vi skulle ta tag i det men har dragit mej.Är ju mysigt när hon ligger bredvid och sen trodde jag att det skulle vara ett jobbigt projekt.Men måste säga att det går över förväntan.Nån natt har hon vaknat vid tre och nästa vid sex.Har varit lite olika.Inatt vaknade vid fyra och fem men somnade om i sin egen säng till klockan sju.Tidigare har jag lyft över henne i våran säng när hon vaknat men inatt somnade hon om i sin säng.Jag har sover mycket bättre nu,förut låg jag i skarven i mitten eller längst ut på kanten.vi blir ju en till snart och vi kan ju inte ligga fyra stycken o trängas i våran säng,den är alldeles för smal för det!

Nu ska jag diska och lägga mej!Hoppas att jag har mer energi imorgon!

kramkram

Inga kommentarer: