fredag 2 december 2011

9 månader idag!



Min fina lilla skrutta blev 9 månader idag!Tiden har gått så fort!Det är tre månader kvar tills hon blir ett år och det kommer gå jättefort!
Är så underbart att följa hennes utveckling och hon visar mer och mer sin personlighet!
Hon står helst och håller i sej i saker.Krypa har hon inte börjat med och det tror jag inte att hon kommer göra heller.Det blir nog att gå på en gång!Kommer bli en bestämd liten dam som inte tycker om när mamma eller pappa tar saker som hon inte får ha.Hon gillar överhuvudtaget inte om att lämna ifrån sej saker!Vi har äntligen börjat ana tänder i underkäken.Är en eller flera små taggar där men vi får inte titta riktigt.Hon älskar katterna,vissa är roligare än andra att titta på.Det är intressant och titta på när dom äter.här om dagen låg Lillan tätt intill henne i mitt knä!

På sista tiden har hon blivit lite mer kramig men inte bara mot mej,när farmor hon idag fick hon en kram.Jag tror även att Ina fick en kram eller nått liknande idag när hon höll henne på babysången.Än så länge tycker jag inte att jag märkt av att hon är nå mer blyg,som barn tydligen kan bli vid åtta månader,va det nån som sa.Men det kan väl komma senare oxå!Dom senaste dagarna har hon varit väldigt pratsam,speciellt på morgonen!!Är mest papapapa och pappa hon säger just nu.hoppas på att hon kommer säga mamma snart!

Är så glad o lycklig att jag har min lilla Skrutta!

kramkram

Inga kommentarer: