lördag 24 december 2011

Julafton

Blev väckta av pappan imorse som skulle åka till jobbet.Han skulle jobba till kl tre.Jag o lilla O gick upp och åt lite frukost och lilla O fick "öppna" en julklapp.Det var en boll som spelar,blinkar och rullar som hon fick av morfar.Sen blev det lite mer sova för oss.

På eftermiddagen gick vi till svärmor,lillfaster och farbror för att fira jul.När vi ätit hade lillfaster bråttom med julklapparna!Lilla O fick mycket fint!kläder,en docka,en dockvagn/gåvagn,nalle puh gosedjur,en bok med mera!Jag fick pennorna som jag önskat mej!promarker heter dom och är en slags tusch pennor.det syns inte att man ritat med tusch,blir inga linjer och så.Tack älskling!

Lilla O har varit glad och pratsam hela em/ kvällen trots att hon inte sovit middag på eftermiddagen!När hon skulle sova så satte hon sej upp och la huvudet mot min mage!tyvärr hann vi inte fånga det på bild,hoppas hon gör så fler gånger!undrar om hon kände lillasyster röra sej därinne.Va så gulligt gjort iallafall!

Nu måste jag sova!imorgon ska vi åka till Uppsala!

Kramkram

Inga kommentarer: