onsdag 21 december 2011

Tillbaka!!

Som ni kanske märkt har jag haft lite paus i blogg skrivandet.Vi har haft en hemsk förkylning.Jag hade otroligt ont i halsen och rethosta.Lilla O och jag har haft ögoninflammation oxå.Men nu är vi friska.Är så tråkigt att bara vara hemma i nån vecka i sträck!

Idag har jag äntligen varit till frisören och klippt mej!!Det har jag längtat efter,har inte klippt mej sen i mitten av september.Annars brukar jag klippa mej var femte vecka ungefär men lär tänka lite ekonomiskt oxå.Blev väldigt nöjd med klippningen!Efter klippningen blev det en vända på stan.Det blev strumpor och strumpbyxor till mej o lilla O.Blev en mjukis overall till lilla O oxå.

När jag kom hem var maten klar,åt lite och sen bar det av mot Falun och ögon mottagningen.Den här gången hade vi mer koll på hur det skulle gå till.Fast slapp vänta så länge som sist!Det såg bra,nästa besök blir om tre månader.Lilla O var jätteduktig när doktorn lyste i ögonen och så,hon satt helt stilla i mitt knä!

Blev lite mat innan vi åkte hemåt.Lilla O slocknade i bilen.Dom senaste dagarna har hon pratat jättemycket,är så kul.Idag höll hon låda i väntrummet och när vi åt!Skulle vara intressant o veta vad hon säger.Speciellt när hon böjer sej fram och spänner ögonen i en och vill berätta nått.

kramkram

Inga kommentarer: