måndag 26 december 2011

Juldagen och annandagen!

Vi har spenderat dessa dagar i Uppsala hos min mamma.Vi har ätit god julmat,mamma hade gjort mycket mat!Min lillebror va hemma, va kul och träffas!Blir inte så ofta eftersom han bor i göteborg. lilla O verkade gilla morbror,hon träffade honom första gången i somras.

Förutom ätit gott har vi kollat på diabilder från när jag va liten,pratat mycket med mera.Idag åkte jag och gubben och köpte en ny bil barnstol.Den lilla O har nu,den första stolen börjar bli liten!Gubben köpte lite kläder till sej själv( för en gångs skull) och jag köpte lite kläder till lilla O på kapp ahl. det blev en pyjamas,ett par tights och en klänning.

Igår togs Gungssvanen fram.Den har min gammel morfar byggt åt min moster.jag och min bror har oxå använt den.lilla O tyckte den va jätterolig!Hon satt och gungade,lekte,kollade på tv och stod i den!Den fick följa med oss hem!

Imorgon ska vi åka på lekland med kusinerna,faster och lillfaster. Det ska bli kul!

Kramkram

Inga kommentarer: