tisdag 6 september 2011

BVC och lite egen tid!




Äntligen va det dax för inskrivning hos barnmorskan.Eftersom lilla O är förkyld så stannade hon o J hemma.Hon är mycket bättre idag,febern är borta och inte lika snuvig.Nu är det jag min tur att bli förkyld.Har jätteont i halsen.

Efter inskrivningen så ringde jag hem och kollade hur det gick och så.Bestämde mej för att åka ner en liten sväng på stan.Behövde till apoteket o köpa nått för halsen.Det blev en sväng ner på hm, tar mej aldrig ner där när jag har barnvagnen.Där hittade jag en poncho.Har ingen höst jacka,eller det har jag men den har jag haft i flera år nu.Det blev en tunn kofta på rea och lite kläder till lilla O förstås!!Inne på lindex blev det två bodys till lilla fröken i nästa storlek.Kändes väldigt konstigt att gå där utan lilla O,kände mej stressad.Kändes lite bättre efter en stund.Jag måste nog se till att få lite egen tid ibland innan nästa kommer!Vad jag ska göra vet jag inte riktigt,är svårt att gå på nån bestämd aktivitet eftersom J jobbar som han gör.Blir väl gå på stan,biblioteket,frissan,promenad,hälsa på nån kanske.

kramkram

Inga kommentarer: