fredag 16 september 2011

upp och ner dag!

Har varit en dag som gått från att vara jättebra till mindre bra och sen bra igen.Fredag är sångdag för oss!J gick upp med lilla O vid sex,då hade vi varit vakna minst en timme.Behövde sova lite till för att orka.Jag somnade om och sen kom J och lilla O och la sej.Vaknade nog vid nio och nästa gång va klockan halv tio.Då blev det bråttom eftersom sången börjar kl tio.Med hjälp av pappan kom vi iväg.

Det vart inte så mycket sång idag.Vi fick pyssla!Vi fick göra en vimpel med kort på oss och fina dekorationer.Jag va ganska seg i starten och visste inte hur jag ville ha det men blev nöjd till slut!

Barnmorskan ringde idag.värdet i järndepån ska ligga på 10 som lägst,jag hade 7!!Blir att äta järntabletter.Hade tabletter hemma från M som ville bli av med sina,så det va bara att börja på en gång!

Tack vare facebook fick jag se att frissan hade fått ett återbud så jag nappade på det.Jag o lilla O och mamma ska på dop den 1 oktober och då vill man ju va fin i håret.Va dax för klippning igen oxå!Sen blev det lite mer egen tid.skulle gå en sväng till biblioteket men råkade hamna i affärer.Kom förstås hem med ett par tights och en kortärmad kofta åt lilla J från hm.

Det tråkiga som hände idag orkar jag inte skriva om just nu men personen totalvände sen,får se hur det blir!Så blir det när man har en familj som är som tomten är far till alla barnen!

kramkram

Inga kommentarer: