måndag 5 september 2011

stackars lilla O


Det började igår kväll med att lilla O vaknade flera gånger under kvällen.I vanliga fall kan hon vakna en gång efter att ha sovit mellan tjugo minuter o en timme och sen vaknar hon mellan elva och tolv.Men igår vaknade hon fyra,fem gånger under kvällen.Trodde först att det va tänder på gång men när jag gick o la mej så hörde jag att hon lät täppt.Under natten har hon vaknat mer än vanligt.Gick upp vid fem och tog tempen.Hon hade väl 37,4 vilket är feber för henne eftersom hon har 36,6 eller 36,8 i normal temp.Under dagen har hon varit trött o hängig,väldigt snorig eller och hostar o nyser ibland.vill inte sitta i soffan eller nånstans själv nån längre stund.Helst ska hon sitta/ligga hos oss.Stackars lilla gumman!!

På tisdagar har vi ju babysim men blir inget för oss imorgon.Jag ska på inskrivning hos barnmorskan iallafall!!Äntligen,veckorna har gått så sakta fram till vecka 12.Vet att jag tyckte det förra gången oxå!Lilla O och pappa får stanna hemma!

Nu ska jag ta hand om lilla O, J ska åka o handla!

kramkram

1 kommentar:

lilla angelyne sa...

Stackars Olivia, hoppas hon piggnar på sig snart! Och du med för den delen!
Kram