lördag 17 september 2011

första mobil bloggen!

Testar att blogga från mobilen!
Inatt vaknade lilla O vid tvåtiden och sen låg hon och vred och vände sej.jag sov av och till resten av natten.vi gick upp vid sju och åt frukost.sen la vi oss och sov lite till.när lilla o vaknade så tog J med henne.dom tog en promenad ,handlade lite och gick hem till svärmor.han visste att jag skulle vakna om dom kom hem.skulle ha vaknat när han öppnade dörren och om lilla O lät skulle jag oxå ha vaknat.DEt var väldigt skönt att få sova några timmar!Tack för det älskling!!

På eftermiddagen åkte vi hem till min vän I och hennes son A.Det blev mycket prat,lek,en liten promenad,god mat.vi gick promenad för att titta efter kantareller.I hittade flera som hon blandade i den goda maten.lilla O somnade vid sju.hon sov först i A:s vagn och sen bredvid oss o soffan.vaknade inte när vi krånglade på henne jackan för att åka hem.men när jag skulle byta blöja och så vaknade hon.hon somnade om ganska fort.hoppas på att slippa en vaken natt igen!

Kram kram

Inga kommentarer: