måndag 5 september 2011

då och nu

Fick för mej att jag skulle läsa min gamla blogg.Intressant och läsa om när jag va gravid med lilla O.Hade en del symtom då som jag inte har i denna graviditet.Blåsan tryckte på väldigt i början.Det gör den inte nu.Enligt bloggen så hade jag mycket svängningar i humöret tidigt.Har inte känt av några såna alls nästan.Har väl hänt nån gång att jag har blivit ledsen utan nån speciell anledning.När jag läser blogger inser jag att det kan ha att göra med massor av annat oxå.Spirit var borta i fem veckor förra sommaren,det var osäkert var jag skulle jobba,trivdes inte så bra i lägenheten i stan längre.Är nog tröttare nu än förra gången.Fast det är väl inte så konstigt!

I lördags va det ett år sen vi åkte upp till akuten för att jag hade blödningar.Det va första gången vi fick se en skymt av lilla O!Det visade sej ju inte vara någon fara.Hoppas att jag slipper blödningar denna gång!

Som jag skrev tidigare tror jag så är det inskrivning imorgon!Är i vecka 11+

kramkram

Inga kommentarer: